kreativt tänkande

Nu har jag sovit ordentligt och dessutom varit ute och gungat istället för bara ligga och gnälla i fosterställning, så nu har hjärnan börjat fungera ordentligt igen. Lösning på luciaproblem:

-Farmor kommer och agerar publik och filmar.
-Farbror Bobber kommer
-Jag kastar om lite i mitt schema, byter plats på sovmorgon och sista lektion och hoppas att alla elever är ok med det, slutar 14.50, kör rally till dagis och hinner förhoppningsvis se luciatåget live och inte bara på film.

Smart!

För att stävja sockerdrickan i kroppen har jag jobbat igenom lite av det som behöver göras i veckan och känner mig därmed lite lugnare. Jag har fått in så många fina arbeten av mina superduktiga elever och det var en ytterst krävande uppgift. De har bl a skrivit mycket tänkvärda regler om barnuppfostran utifrån texter de läst. Jag ska läsa och lära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0