Lucia

En minut över tre sladdade jag in på parkeringen, fulställde bilen och sprang in till lekhallen i exakt samma stund som "natten går tunga fjät" ljudade i den motsatta dörröppningen. Puffen var på plats, farmor och farbror Bobber likaså. Hansi och Dosi kom in hand i hand, gjorde en liten avstickare för att krama storasyster och leddes till sina platser. Jag såg hur de stod och spanade och var så glad att jag faktiskt var på plats och kunde vinka. De var väldigt söta med glitter på toppen och speciellt Dosi verkade njuta av att stå i rampljuset. Ett fantastiskt luciatåg helt enkelt och vi har alltihop på film!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

en film som kommer att skickas till moster e, eller läggas ut på denna blogg eller youtube förstår jag?

2008-12-16 @ 11:13:28
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad härligt!!!!

Du lyckades!!!

2008-12-16 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0