En gång till!!!!!!!!

Vi är just hemkomna från en tur till äventyrsbadet. Det var så kul och ungefär som jag och Joxen hade föreställt oss: Puffen och Dosi plaskade runt och var galna av lycka (Dosi) och mer försiktigt nöjd (Puffen). Hansi skakade och hackade tänder och höll på att frysa ihjäl. Det blev många dopp i bubbelpoolen för henne, men läpparna var ändå svagt lilafärgade mest hela tiden.

Jag och Dosi åkte vattenrutschbana ca tusen gånger. Först åkte vi ganska försiktigt men sedan tyckte jag att det krävdes mer fart och vi hamnade långt under ytan. Jag försökte sträcka upp armarna för att få upp Dosi men kom inte upp själv, så vi var under vatten ganska länge. När vi väl andades luft igen trodde jag att Dosi fått nog av att åka, men hon hostade upp lite vatten, hackade tänder och ropade:

-En gång till!!!!!!

Nu är vi rena, trötta och glada.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

åhhh vilken trevlig dag ni verkat ha haft. stackars lilla hansi, hon har ju inget hull som kan hålla hennes värme. när får man höra om rrrrresturrrrrrrrang besöket?

2009-01-25 @ 14:32:49
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0