Jag är man del 2

Joxen upplyste mig om att kvinnor brukar irritera sig på män som inte fäller ner sitsen på toaletten. Jag har läst om det och funderat på vad som är störande och kommit fram till att det är kallt och lite äckligt om man råkar sätta sig när sitsen är uppe. Men jag har inte tyckt att det berör mig, ingen fäller upp sitsen här hemma, det är bara Jox som har anledning även om Hanna har bett mig stå upp och kissa, som pappa gör. Hon kanske tycker att toashowen börjar bli enformig, samma sak dag efter dag, dags att det händer något nytt.

Hursomhelst, Joxen hävdar nu att det är inte bara är sitsen det gäller, utan även locket. Jag fäller inte ner locket. Gör det att jag bär byxorna i huset eller är det Joxen som har kjolen? Hur är det, är det locket, sitsen eller båda jag ska börja störa mig på. Eller ska jag fortsätta vara lyckligt ovetande?

Kommentarer
Postat av: Anna - en annan man

Har i ärlighetens namn aldrig heller fattas. Så, nu blev det sagt. Det är mycket man kan störa sig på mer just detta, nja.

Dessutom nickar jag inte och hummar medan någon berättar, det uppfattas oengagerat och okvinnligt. Folk tror att jag är dum och inte har förstått. (Ett annat dilemma, helt utanför diskussionen.)

2009-01-29 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0