Söndagen är snart slut

Vi har åkt skridskor idag! Från början skulle Puffen och Jox åka,men jag och småbrudarna hängde med och tänkte att vi skulle leka i en lekpark i närheten, men när vi kom fram fastnade vi ett tag vid skridskobanan, man vill ju inte missa när Puffen svischar fram. Halva fritids var där, bl a Puffens storkompis (de har storkompisar som ska ta hand om småkompisarna och Puffens storkompis tar sitt uppdrag på största allvar, hon gillar verkligen sin lilla kompis och ser till att hon har det bra). Vi fick låna ett par skridskor till Hansi och Dosi som fick ta varsin premiärtur på banan. De var otroligt stolta efteråt, Dosi var lite skeptisk till en början,men när hon märkte att det gick bra blev hon nöjd och strålade som en sol.

Eftersom 22 14-åringar kommer på besök imorgon har vi städat en hel del och jag har rättat uppsatser. Jag lovade klassen lååååååååånga omdömen och jag har de senaste timmarna gjort mitt bästa för att leverera. Vissa texter är helt fantastiska, jag har t o m googlat en del men det verkar vara i sin ordning, jag är så stolt, de förtjänar verkligen de telefonkataloger av text jag bifogar. Nu har jag gjort över hälften och eftersom omdömena blir kortare och kortare verkar det vara dags att lägga ner nu och möta sängen. Jag slipper luftmadrassen inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0