All work and no play

Jag drömde att jag och Joxen var på semester med barnen. Där träffade vi fru Rubertsson som var på semester med sina barn. Det tyckte vi var väldigt roligt. Sedan utvecklades semestern så att jag satt hemma på hotellrummet med barnen och rättade uppsatser medans Joxen och fru Rubertsson ägnade sig åt bergsbestigningar och resturangbesök. Joxen var i extas, han tyckte att fru Rubertsson var så TREVLIG! De ville gärna att jag skulle följa med, men omdömen skriver sig ju inte själva och vad skulle vi göra av barnen?
-Barnen, sa fru Rubertsson, de sover ju.

Nu har jag åtta arbeten kvar, tror jag. Ungefär. Det känns lite konstigt, jag ser tvilingflickor cykla runt här o där, men jag skriver nästan hela dagarna

All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl All work and no play makes Sinkeluren a dull girl 

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Hejja hejja!!!!!!! snart är du klar! snart har du sommarlov som du jobbat några timmar extra varje vecka för!!!! hurra för sinkeluren! sinkeluren might be a dull girl now, but maybe not the day after tomorrow!

2009-06-02 @ 13:47:39
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0