Är vi onda?

Vi har någon sorts sjukt släktdrag på den kvinnliga sidan i min familj. Vi skrattar när någon gör illa sig, eller ialla fall när det berättas om det. Det är inte av elakhet, vi tycker inte att det är roligt att någon gjort illa sig, men vi skrattar ändå.

Idag berättade Puffen att hon råkade knäa Joxen i skrevet när hon väckte honom imorse. Hon fnissade vildsint när hon berättade händelseförloppet. Jag fnissar skamset när jag skriver om det här. Förlåt Joxen, det är inte det att jag vill se dig lida, det är släktförbannelsen. Puffen verkar också ha drabbats. Eller skrattar alla åt pungsparkar på sina älskade?

Kommentarer
Postat av: betty

Alla vet vi ju att pungsparkar är något man ska skratta åt, jag kan säga att jag får ju inte samma hemska skrattattaker som vissa av er, men när jag får dem så tror jag att det är för att jag är nervös. gomorron!

2009-06-16 @ 06:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0