Bjud hem oss!!!!!

Finnes: Familj bestående av tre välartade flickor och två sällskapssjuka vuxna. Vi gillar spel, mat och barbiesar.

Önskas: Sällskap på snabba middagar, på bortaplan.

Vi har varit och hälsat på hela eftermiddagen. Vilken underbar dag, även om jag inte var den rocker i guitarhero jag hade föreställt mig. Tjejerna var också nöjda. Vi konstaterar stolt att vi återerövrat gåbortstilen. Tiden då jag satt begravd under en hög med barn och önskade mig ett sugrör till kaffet alternativt taxi hem är över. Vi är på banan. Tjohoooooo!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ni kan få komma hem till mej om ni vill. jag gör gott kaffe och vissa tycker att jag är hejare på kladdkaka oxå. andra säger bara att jag är en toppen värdinna

2009-03-02 @ 19:18:06
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0