mormor och morfar och mormor

Jag: Vet ni vem somksa hämta er på dagis? Mormor och morfar!
Dosi: Jaaaaaa! Hurra! Mormor och morfar! Men, kommer mormor också?
Jag: Jaa.....
Dosi: Hurra, mormor och morfar och mormor kommer och hämtar oss!

Det var härligt att komma hem när mormor och morfar och mormor var i farten. Morfar stekte pannkakor och mormor arrangerade melodifestival, alla tjejer var utklädda,glada och tävlade om vem som sjöng högst. Sen åt vi krabba och räkor och drack bubbel för att fira födelsedagsbarnet.

Nu har de åkt, men de kommer tillbaka imorgon.

Joxen och Puffen spelar Fia med knuff, men jag får inte vara med för jag vinner jämt. Puffen skämdes lite,men stod fast vid beslutet. Det är helt enkelt inte kul att spela med mamma trippelsexa Sara.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

trippelsexasara! yes!

2009-03-06 @ 09:20:44
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com
Postat av: Joxen

Sara - 666 - number of the beast

2009-03-06 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0