Tröst?

Hansi och Dosi var upprörda över att en kille på deras dagis hade dragit dem i håret. När de badar tvättar de håret med jordgubbsschampo och vill att man ska lukta på deras hår och känna jordgubbsdoften. Den här killen hade inte nöjt sig med att lukta, han skulle plocka jordgubbarna också. Dessutom hade han sagt att de var fula. De var mycket upprörda över hans fräckhet och trodde inte riktigt på mig när jag berättade att de var fina och hade fint hår. Håret är Hansis akilleshäl, hon vill så gärna ha långt hår, men det växer så långsamt.
Då berättade jag för dem vad som händer med de flesta killar över 20.
Igår berättade Hansi förnöjt för farbror Bobber:
-Vet du, när killar blir 20 år tappar de håret, det börjar i pannan (hon visade ett krypande hårfäste med händerna) och sedan måste de klippa sig. Sedan har de inget hår kvar.

Kommentarer
Postat av: bettet

lär dem och skratta så här oxå : mooooooahahahahahahahahaha. Jag är glad att du inte körde på den där gamla "men alltså han är säker bara kär i er, killar vet ju inte hur de ska betesig"

En fråga, är man levande död som lärare? jag är så trött så jag tror jag ska dö.

2009-11-23 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0