ljuset

Min briljante man skakade lite liv i mig när jag satt och deppade ihop över datorn som mystiskt valt att äta upp mina omdömen om diverse uppsatser som jag ägnat timmar åt. Solsken och glädje strålade inte runt mig om man säger så.
-Kan du hämta mig på jobbet i morgon?
-Morr!!!! Varför det? Hur då? När då? Morr!
-När du har hämtat barnen.
-Morr!!!!
-Vi kan parkera på stan och gå och äta middag ute och starta påsklovet.
Nu har jag skrivit om mina förbannade omdömen och skulle eventuellt le om inte läpparna var så torra och hopsnörpta. Men inombords spinner jag vid tanken på att i morgon ska vi inte hetsa fram någon middag, då ska vi gå på rrrrrresturrrrrrang. Jag ler inombords Joxen, jag orkar bara inte visa det.

Kommentarer
Postat av: sargit

Önskar er en trevlig kväll med restaurang besök imorn och en Glad Påsk!

2010-03-31 @ 00:05:11
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0