melle, melle, melle

Jag och Puffen var på melodifestivalsgenrep i fredags. Vi hade laddat rejält, sett alla deltävlingar, betygssatt alla låtar enligt Puffens briljanta system, kludder, kryss, nyckelpiga, hjärta, ketchup och mick (från sämst till bäst) och tillverkat en skylt där det stod "heja Eric Saade". Puffen hade med sig sin nya kamera och fotade glatt sig själv och kompisarna framför Globen, mig tillsammans med en Globenutklädd person, publikhavet och scenen.
Nu är vi ju lite besvikna att Eric inte vann, men det visste vi ju inte då, så det gjorde inget. Vi lämnade Globen i förtid och åkte hem och det var nog tur för då var tjejerna trötta.
Puffen var trött dagen efter också och somnade för första gången på sex lördagar trots att jag hotade med hennes livs första smisk om hon inte höll sig vaken. Hon sa att morbror Jojan redan smiskat henne (hmmm, något du vill berätta Jojan?) och snarkade glatt redan när utländska juryn lämnade poängen.
Nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på på lördagarna.

Kommentarer
Postat av: Morbror Jojan

Hmmm, jag vet inte. Puffen får nog vara mer precis...

2010-03-15 @ 18:04:02
Postat av: bettet

hahahahaha



nu kan ni äntligen börja leva igen!

2010-03-17 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0