spela spel.......

Puffen är sjuk, så vi ägnar oss åt stillsamma aktiviteter. Dosi, jag och Hansi försökte spela spökjägarna, men det slutade med att Hansi blev arg för att hon inte fick vara en spelpluppstjej och stormade in på sitt rum. Dosi vann och var outsägligt nöjd, idel solsken. Senare skulle jag, Dosi och Puffen spela samma spel. Dosi var mycket förväntansfull och säker på vinst. Det gick inte så bra, inte för Dosi i alla fall. Hon skrek sitt ilskna Dosivrål och spelade klart med tårarna sprutande.
Joråsåatte.....kommer mitt klimakterium att komma samtidigt som deras pms? Är det för tidigt? Hinner de flytta hemifrån? Jag bävar redan för hormonellt inferno. Men räddast är nog Joxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0