Den där gråhårige....

Hansi och Dosi ville gärna bjuda hem två kompisar ikväll, två systrar som är lite äldre än dem och väldigt intressanta och spännande. Jag kunde inte motstå kvittret, så jag sa okej.
I bilen hem pratade vi om vilken hämtmat vi skulle köpa och jag sa att tjejernas pappa skulle hämta upp den.
-Va! Har de en pappa? undrade världsvan syster nr 1.
När vi kommit fram till att de har en underbar far, men att han antagligen brukar hämta tjejerna så sent att världsvana systrarna redan gått hem från fritids säger världsvan syster nr 2:
-Jag vet vem det är. Han har grått hår.
Hon funderar en stund...
-Men han är ung!
Det är något med Jox hår och unga damer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0