ägda!!!!

Hansi och Dosi är så ägda! Vi har magsjuka de luxe, eller jag och Dosi har, Hanna väntar in sin tur till fredag hoppas jag eftersom det börjar kännas lite spänt att ringa till jobbet. Dosi körde sitt race ihop med Jox natten mot måndag medan jag började på måndag morgon. Då hade Jox redan anmält vab så vi var hemma båda två till min stora glädje. Jag vet inte hur jag skulle ha fixat den dagen själv hemma trots att jag varje gång jag vaknade hade en liten hand på pannan, Hansi och Dosi hämtade kallt vatten och tomtemust åt mig och sprang och hämtade toapapper när jag kräktes. Trots dessa omsorger var det skönt med en till vuxen hemma som kunde fixa mat och hålla dem undan. Även om toapappershämtandet var väldigt vänligt känns det bättre att kräkas utan publik.
Idag är jag bättre men inte särskilt bra. Halvsover ganska mycket men har kunnat fixa mat åt tjejerna. Det har blivit ganska mycket iPhonespel, lite för mycket. Nu har jag lovat dem att de ska få spela igen om de leker en halvtimme först. Så praktiskt att de inte kan klockan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0