Nu blir det spännande!

Vi blir lite sugna på att göra dockor och skicka till minimello. Love Generation mot Sara Varga, det är spännande. Vi vill ju att båda ska gå till final. Bäst att fokusera på låten, speciellt den med kort brunt hår så jag vet hur jag ska dansa sedan. Jag kommer att få nackspärr av huvudsnärtarna men jag gillar dräkterna. Chipsvänliga.
Rickard Ohlsson eller vad nu programledaren heter verkar skämmas så hårt för att ha programlett Bingolotto.
Dosi hejar fortfarande på Sara Barjan. Jag gillar Joxens version av den här låten, när han sjunger den lite nasalt som om han var Lisa Ekdal.
Dosi är mycket trött nu, men måste veta hur det går.
Både jag och Puffen hejar nu på the Moniker. Kul att Puffen piggnat till, klubban gjorde susen. Han har vansinnigt fula kläder, men jag gillar promenadbandet. Sitter och fantiserar om att någon skulle öka farten och han skulle försöka springa men se oberörd ut.
Tävlingen börjar kännas lång nu.....
Dosi är otroligt söt när hon slutligen gett efter för sömnen, hon sover som en bokmärkesängel med båda händerna under ena kinden. Hansi är helt utslagen och Puffen inte långt ifrån.
Dags att avsluta livebloggen och stoppa små finingar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0