Lilla söta Dosi

Dosi har haft lite otur med nattkissandet. Hon sover tyngst av alla barnen och brukar inte vakna när hon ska kissa eller för den delen när hon redan har kissat. Vi brukar ta upp henne till toaletten varje kväll och hon är så söt när hon sitter och halvsover på toalettstolen. Munnen blir ännu plutigare än vanligt och hon är på gott humör och kan börja berätta historier från dagis.

Igår fick jag in en sådan pusstuds på kinden att jag aldrig höllpå att komma i säng. Jag pussade och Dosi skrattade och när jag lyckades slita mig viskade hon:
-Mamma, titta på Hanna, ser du vad gullig hon är när hon sover.


Kommentarer
Postat av: elisabeth

jag skrattar inte, jag blir så rörd av lilla söta dosis ord om den lilla hansi att jag får tårar i ögonen. om inte jag får egna barn om några år så kommer jag att gråta varje dag!

2009-02-02 @ 22:55:52
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0