tatueringar

Jag har tre lyckligt tatuerade tjejer hemma. Puffen var på kalas i söndags och fick en tatuering i godispåsen, en vacker lila fjäril. Dagen efter kom födelsedagsbarnet hem till oss och lekte och hade med sig varsin tatuering till Hansi och Dosi med, två örnar. Fort var det gjort och tatueringarna satt på handlederna. Nu förevisas de glatt för grannar, Puffens fröken, sjuksystern på skolan och farbror Bobber, kort sagt alla de träffar. Imorgon ska de stoltsera på dagis. Jag anar dock ett problem, tatueringarna är inte vattenfasta och det vet tjejerna om. Som Hansi sa:
-Jag ska aldrig mer bada i hela mitt liv! Aldrig duscha, aldrig bada. Aldrig mer. Det ska jag bertta för pappa när han kommer hem.

Så  nu vet du Joxen.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

åhh så jag med min lilla fågel på handleden kommer att göra succe alltså? jag trodde väl aldrig att de små liven skulle ha lika bra smak som deras moster... hur blir man av med ett elakt chokladberoende btw?

2009-03-11 @ 21:20:41
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0