toppendag

Vi har en toppendag idag! Fint väder och kramsnö och nu ska vi baka till morfar och mormor och mormors besök imorgon. Morfar är i Hansis och Dosis värld morfar och mormor och mormor är bara mormor. Det kanske är samma rockstjärnestatus på henne som Madonna och Prince, vad vet jag? Hansi och Dosi är i extas över morfar och mormors kalas och ville gärna köpa prinsesstallrikar till honom när vi var och handlade. Jag tror att vi har en hemma som han kan få istället.

Nu är det snart bakdags, det är lite hemligt vad det blir, men det är rosa tema.

Hansi tycker att mycket är coolt och fräscht just nu. Hennes Barbie är cool och fräsch när hon har borstat håret, Hansi själv är cool och fräsch när hon har solglasögon. Igår tyckte hon att jag var cool och fräsch men hon är lite bekymrad över att mina bröst verkar krympa. "Snart försvinner dina tuttar mamma" sa hon.Tur att det finns bröst på burk.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

jag vill oxå komma, men det är så dyrt att flyga, ännu dyrare att åka tåg, om ni har tur kommer jag med ybussen. jag har bröst så att det räcker åt alla! även andra kroppsdelar oxå.

2009-03-03 @ 17:51:57
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0