fredagsfest

Imorgon är det fredagsfest igen. Vi går all in, 6-åringarna är bjudna och det kommer t o m en vuxen person! Tjoho! Förra veckan var det bara familjen, vi klädde upp oss i prinsessklänningar så fort vi kom hem och Dosi sprang in i vardagsrummet och vrålade "Nu börjar festen!!!!!!" Det gjorde den och vi dansade till mellemusik tills vi var svettiga. Då åt vi pannkakor/krabba.
Imorgon ska dansen bli lite mer avancerad, Puffen och Mandy har börjat på showdans och ska lära sina kompisar allt de kan. Det blir igelkotten och jazzhänder och lite hopp som de var aningens oeniga om hur de skulle utföras. De hade första passet idag och var mycket nöjda efteråt även fast det satt långt inne. Kungsörnen är nu officiell sponsor av dansträningen, eller kanske är det jag som sponsrar dem, för jag kommer att få köpa många lådor pannkakor om vi ska fortsätta med peppiga middagar innan danslektionerna.
Efter dansträningen handlade jag, danstjejerna och Hansi och Dosi. Alla ville ha en egen vagn och de gick så fint på led efter mig med sina vagnar, så jag gick lite i kringelkrokar genom affären bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0