Jag vill ha en man!

Vi sitter och äter lunch. Hansi drömmer sig bort och utbrister plötsligt:
-Jag vill ha en man!
-Va? Varför det? frågar jag.
-Det verkar så mysigt att ha någon att skratta med och kramas med, svarar Hansi.
Vi diskuterar saken ett tag och kommer fram till att hon måste välja sin man noga så att hon får en bra, som pappa. För, som Hansi säger, man vill ju inte ha en sur gubbe som skriker.
Det kan vara så att Bettet har fått lite konkurrens om sin kille. Hansi gillar honom skarpt. Vi chattade med honom på fb, Hansi dikterade och jag skrev.
-Vad vill du skriva då?
-Hmmm, jag tycker om dig, sa Hansi drömmande. Tycker du om mig? Du ser cool ut på din bild.
Jag tycker att Hansi är cool.

Kommentarer
Postat av: bettet

hihihi. han är ju faktiskt så otroligt fin, hansi har helt klart rätt i att det är mysigt att ha någon att skratta och kramas med. Hansi får jättegärna komma och hälsa på oss, och skratta och kramas, men då vill jag oxå vara med och skratta och kramas!

2010-08-08 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0