det mamma inte vet, eller när råttorna dansar under bordet.

Det verkar som att barnens odygdsnivå varierar, de är inte inne i busperioder alla tre samtidigt, men det är alltid någon som är det. Just nu är det Hansi. Hon har ju sin filosofi att det mamma inte ser händer inte vilket ofta för henne under köksbordet med diverse tillbehör. Igår hittade jag henne där med en burk folköl! Vi hade ställt återvinningen på diskbänken och just den här burken var inte tom. Hanna hävdar bestämt att hon inte druckit något, men det mamma inte  vet osv....

När vi gosade i sofan igår kväll så sa hon att det kom rök ur hennes mun. Jag hoppas verkligen att det bara var rapar och inte andra hyss jag inte vet om.

Nu ropade just Dosi:
-Mamma kolla vad Hansi gör!

Jag tror det är läge att ta reda på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0