Kaos

Hur råder man bot på kaos? Vi spelade fia idag.  Alla fick vara med efter att jag diskret förklarat för Puffen att två  bara var med på låtsas. En timme senare är tålamodet på upphällningen efter att spelplanen vält ca tusen gånger, tärningen kastats all världens väg, Dosi skallat mig tre gånger i sina försök att gosa upp mig, spelpjäser hamnat bakom tv:n, en fjärdedel av spelstyrkan vägrar slå med tärningen, men vill absolut hålla i den och min optimistiska kaffekopp varit ytterst nära att välta fler gånger än jag vill tänka på. Tur att kaosfaktorerna är så fina. Jag vet att det för fanns en utbildning som hette kaospiloterna. Finns den kvar tro? Undrar om jag är överkvalificerad för utbildningen, kanske kan bli gästföreläsare?

Kommentarer
Postat av: elisabeth

man går in på facebook och pratar med sin fattiga lillasyster som inte har råd att ringa nån, jag har barna sinnet kvar, jag kan bota kaos.

2009-02-17 @ 22:46:07
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com
Postat av: Johan

Det finns en utbildning som heter kaospiloterna på malmö högskola. Det är nog den som finns bara

2009-02-19 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0