Lite fisigt

Idag hade vi fint middagsbesök av en gammal dagiskompis till Puffen. Hon satte sig vid matbordet och deklarerade:
-Jag fiser ofta! Jag bajsar väldigt mycket varje dag också, så det kanske är därför jag fiser så mycket.

Vi funderade alla på fisandet en stund.

Sedan högg hon tag i mina överarmar och började knåda.
-Ååååååh vad de är mjuka!

Knåda knåda.

-Varför är dina armar så mjuka?

Hansi njöt och fnissade bakom båda händerna så fort kompisen öppnade munnen.

Hon avslutade sitt besök med att konstatera:
-Puffen, du och dina mamma är väldigt lika. Ni har platt hår båda två.

På tal om fisar, Joxen är väldigt nervös för vad jag skriver just nu. Av ingen speciell orsak alls.

Mot luftmadrassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0