Ljusnar det?

Hallelujah, jag är nu färdigrättad! Hjärnan ville inte riktigt vara med igår (klassfesten var väldigt lyckad, klassen är supertrevlig och jag fick spela en massa spel jag tycker om, men nåt så djävulskt vilken ljudnivå det var!) så det tog lite längre tid än planerat.

Det är ju min och barnens lediga dag idag och jag hade vaga planer på att försöka skriva lite omdömen under dagen, men det var varken görbart eller rättvist mot tjjerna så vi gick till pulkabacken istället. Hela Puffens fritids var där så hon åkte med dem och jag och Hansi och Dosi åkte för oss själva tills de tröttnade och Hansi började göra världens största snöboll istället. Hon är smart, hon rullade den neråt från toppen av backen, så den blev enorm.

När livet såg som mörkast ut och allt bara verkade bestå av jobb, jobb och lite mera jobb så ringde jag vår hjälte farbror Bobber som inte bara ska hänga med till badhuset på lördag utan även stannar hos oss på kvällen så att jag och Joxen får gå ut! Själva! Antagligen kommer jag att skära upp Jox mat av bara farten, men jag kanske ska se till att bajsa ifred. Ja, alla har ju sina egna drömmar om en romantisk dejt på tu man hand. Men jag ska verkligen njuta av Joxen också.

Dessutom har jag sängen inatt!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ja det sägs ju att småbarns åren är de bästa...eller var det studentåren?...hmmmm. hoppas att joxen låter dig bajsa ifred när ni är ute.

2009-01-21 @ 22:20:57
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0