Melodifestivalen

Vi har börjat ladda för melodifestival, herregud,det är ju bara en vecka kvar! Hädanefter träffas jag inte på lördagar,då ska jag, Puffen och Jox titta på festival och betygssätta låtar enligt Puffens intrikata mallar. Kanske blir det ett välkänt system med kryss, stjärna och hjärtan, eller så hittar hon på något nytt. Förra året var hon en riktig retsticka, så fort en låt var usel gav hon mig telefonen och sa:
-Ring och rösta nu då, det är ju din favoritlåt!
Dessutom tog hon tag i mina händer och klappade takten.
Vi hoppas att Amy Diamond vinner. Är hon med i år förresten?


Kommentarer
Postat av: elisabeth

marie, måns och molly. det har jag snappat upp. nån ur wahlgren familjen borde ju vara med, de är ju överallt.

2009-02-01 @ 11:37:52
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0