Pyamasparty

Äntligen helg och sovmorgon! Vi kämpar på med nätterna. I torsdags tog det en kvart förmig att öppna båda ögonen samtidigt, jag snubblade runt och försökte och somnade visst till en stund ståendes i duschen. Jag hoppas jaginte gjorde något viktigt den dagen, för jag kommer inte ihåg så mycket. Fredag var betydligt bättre och idag är jag på banan igen, men det är färdigjublat över nätterna, jag vågar inte utmana mina döttrar, bara hoppas försiktigt.

Igår var det pyamasparty här i röda hästen, fem tjejer totalt och plättar, pyamas,kuddkrig och film. De snabbspolade filmen och tittade mest på sångerna. Fyra små tjejer stod framför tv:n och sjöng och dansade. En satt i soffan och skrek argt:
-Flytta på errrr, jag serrrr inte! Flytta på errrrr!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

jag skulle kunna gissa, men jag väljer att inte göra det.

2009-02-01 @ 11:35:38
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0