Dagens höjdpunkter

Dagens höjdpunkter:

Fika på kondis med Puffen, Hansi och Dosi. Puffen var lillmamma och förmanade strängt sina systrar att inte trycka för hårt på festisen. Sen hade vi varsin bäbis i knät.

Bussresan hem. Hansi och Dosi somnade och jag och Puffen pratade.

Göra gipshänder, fyra stycken.

Dagens middag, korvstroganoff. Betyget blev enhälligt hjärta, t o m dubbelhjärta från Dosi. De tyckte det var mycket godare än den äckliga ryggfilén med rosépepparsås och rotsaksgratäng som vi åt i söndags.

Den sista chokladbiten, jag fick den.

Imorgon är det friluftsdag, jag ska promenera med ett antal elever som antagligen har lika stort sportintresse som jag själv. Kan det vara ok att promenera på rean? Jag ska samla ihop ett lass entusiasm till imorgoon, då ska jag tycka att sport i allmänhet och promenader i synnerhet är det bästa livet har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: elisabeth

vilket flyt! önskar att jag hade såna bra dagar, jag är ju följd av olycka. men inte länge till!

2009-01-28 @ 00:19:59
URL: http://www.missbissiboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0