fat camp

Joxen var borta förra veckan vilket inte gav några alternativ till egenproducerade middagar. Den här veckan har jag också stått för en del matlagning eller vad man ska kalla det. Ja, jag har faktiskt lagat mat och inte bara värmt helfabrikat. Friskt vågat hälften vunnet. Dessutom har jag gått ner tre kilo. Jag ser ett samband här, Joxens mat njuter jag av att äta, jag tar om och om igen. Min mat är jag less på redan när den landar på tallriken. Det blir inga omtag, jag följer strikt regeln "ät upp det du har på tallriken". Nu funderar jag på att starta fat camp i sommar. Tungt kroppsarbete med städning och husreparationer och min mat. Kan det vara nyckeln till en hälsosam livsstil? I alla fall för någon annan än mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0