helgen innan

Mormor och morfar och mormor var på besök i helgen. Jag tycker de ska flytta hit. De kanske kan bo i vår källare. Varje morgon har de tassat upp och lekt med barnen och gjort kaffe och goda mackor. På kvällarna har vi spelat kort (min hjärna har stängt av, jag kommer inte ihåg vad spelet heter, men man kommer på köpstopp vid 45)

Jag har fått födelsedagspresenter som faktiskt har fått mig att njuta av bad, ett stativ som man kan ha boken på i badet så den inte blir blöt och sladdrig och en pussmunskudde till badkaret som tar bort lite av pressen från min beniga röv vilket gör det lite mer njutbart att bada. Vi har badat nästan varje dag, jag själv med en Fokus, jag och Puffen och jag och Hansi och Dosi.

Jag fick också ansiktskrämer som kommer att hålla botoxen borta några år till.

Men, igår åkte de och imorse åkte Joxen till Lund. Det blir så tomt i huset när Joxen åker bort, han är trivselfaktorn i familjen. Nu kommer det bara vara ett vanligt hus ända till på lördag. Fast fullt av fina barn förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0