pyamasparty

Jag lyssnar till knastret av små munnar som knaprar jordnötskrokar. Vi är några extra idag, det är pyamasparty. Vi har ätit pizza ute och ser nu på Tringering som Mandy hade med sig. Jag funderar över mina tjejfester nuförtiden. Varför är jag ungefär fem gånger så gammal som alla andra på festerna? Är de intresserade av vad jag har gjort på jobbet idag? De verkade inte lyssna så värst. Vad kommer de att tycka om tio år när mamma vill ha tjejfest? Har jag dessa innestående då? Har jag skapat en tradition där det är naturligt att mamma är med på festerna?

De är väldigt söta i sina pyamasar.

Kommentarer
Postat av: sinkeluren

Taget!

2009-05-17 @ 16:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0