Lördagsslö

Jag slökollar lite på Facebook, bara för att se om det hänt något speciellt i världen. Det gör att man får perspektiv på sin ålder. De man träffar ofta, eller i alla fall har sett någon gång de senaste åren, ser ju ut som vanligt, så utan att reflektera över det har jag antagit att jag också gör det, ser ut ungefär som alltid. Men, sen är det ju de man inte sett på 20 år, eller mer. Jag undrade lite över varför en klasskompis på högstadiet hade en tant som profilbild men antog att det var ett skämt av något slag, men det var ju hon. Hon ser inte gammal ut egentligen, men glappet mellan 14 och 34 blir för stort för att man ska hänga med.
Nu sova, vi vaccinerade oss idag så vi får se hur natten blir. Tjejerna var OTROLIGT modiga, inte ett pip, fram med armen, Puffen tittade t o m intresserat på när sköterskan stack henne. Jag var nog den som var räddast, men då satt tjejerna i väntrummet och jag var cool efteråt när det var deras tur. Inga överförda sprutfobier här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0