Snart jullov?

Jag skulle verkligen vilja snabbspola mig förbi de två kommande veckorna. Utvecklingssamtal för mig varvat med nattjour för Joxen. En massa uppsatser och omdömen som strössel på kakan. Det är nio veckor kvar till jullovet om jag har räknat rätt. Om det bara skulle vara åtta veckor kvar, rätta mig gärna. Är det tio veckor eller mer, nämn det inte om du inte vill ha en fot i röven eller annat passande ställe.
Idag följde jag Bettets exempel och åt chips till middag. En massa barn var här och åt pannkaka och våfflor och jag ville inte laga ännu mer middag, så det blev en påse chips när alla sov. Det var både äckligt och skönt i en ohelig blandning. Men jag lyckades inte klämma hela påsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt chipsen vid middags tid, sedan åt jag middag! passade utmärkt som apptitretare! rätt ska vara rätt

2009-10-09 @ 00:51:41
Postat av: sargit

Jag fuskade o igår. Åt chips före maten då jag var så vrålhungrig. Tur att våra är så små så de inte förstår vad mamma och pappa stoppar i sig. Har ju lite tid på mig att skärpa till våra måltider ;-)

2009-10-09 @ 10:00:49
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0