Förlorad dag

Idag har vi inte gjort något vettigt över huvud taget. Hansi vaknade till och kräktes ännu en gång inatt, jag lyfte upp henne och vi hann halvvägs till toaletten. Alltid något. Hon har varit hängig mest hela dagen, Dosi har varit uttråkad, Puffen har varit hos kompisar, Jox har varit trött och jag har mest bara såsat runt. De flesta av oss är fortfarande i pyamas och jag luktar LAN om man med det menar svettig tonårspojke.
Vi har i alla fall haft vårt veckomöte, veckans bästa var enligt Hansi att kramas med mamma. Kramandet har verkligen varit en höjdare, så dagen har ju haft en del höjdpunkter trots allt. Vi har pratat kärlek, vem man är kär i och om man kan berätta det för personen i fråga eller till någon alls. Därom råder det delade meningar.
Ikväll ska vi kolla på mannen under trappan, om vi vågar. Vi kommer nog inte att ha något barn i trappan ikväll, Hansi är för sjuk för bus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och hur kan du lukta tonårspojke? några gånger i mitt liv har det fastnat pojklukt på mig, det luktade iof mer gott än svett. kan ni ta upp på veckomötet om kärlek måste eller kan vara förnuftigt?jag förvirrar mig själv just nu.

2009-09-28 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0