LAN

Jag har nyss avslutat Lanet. Vi var tre person med våra macar, joltcola och chips. Vi luktade dock lite för gott för att riktigt vara Lanare, men det kan man kanske bortse ifrån.
Det var mycket nära att hela kvällen gick om intet, stackars lilla Hansi kräktes en timme innan datanördarna skulle komma. Som den erfarna mamma jag är kunde jag dock snabbt avgöra att det inte rörde sig om magsjuka och efter en dos alvedon var hon pigg igen och intag av både middag och lördagsgodis måste stärka min diagnos. Jag tror att hon har samma som Puffen hade förra helgen, en snabbt övergående feber. Vår termometer kan inte fungera särskilt bra, för jag tog tempen på henne och den visade ingen feber. När jag var sjuk tog jag tempen på mig och då hade jag 34 grader. Hansi hade 36 och jag undrar hur många grader man ska lägga på för att det ska bli rätt? Alla tjejer har sovit gott hela kvällen, så de verkar må ganska bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0