Sunkeluren

Det är ju barnen som hittat på namnet Sinkeluren. Jag har alltid uppfattat det som något positivt, men kanske de bara har försökt säga Sunkeluren? Jag är så otroligt sunkig nu. Anna Anka skulle skrika högt och skicka hemhjälpen att städa bort mig. Vad är det hon säger om svenska kvinnor? Att de förfaller, har mjukiskläder, är ur form, inte ska låta mannen vara med barnen mer än tjugo minuter för då dör han?
Joxen har inte sett mig i något annat än pyamas den här veckan, däremot har han helt på egen hand skött det mesta med alla barnen, igår sa Puffen lite artigt att jag inte luktade så gott och jag har nog inte gjort en enda sit-up sedan 90-talet trots att jag fött tre barn. -Sunkeluren!
Jag vill ju väldigt gärna ha kvar min man, så jag tänkte att jag skulle testa Anna Ankas triumfkort. När vi lagt oss igår lutade jag mig fram och snörvlade:
-Bad vill du göra du? Du bedäbber...
En blick fylld med skräck hann jag se innan han dök ner under sitt täcke. Hörde jag ett skrik också? Kanske dags att duscha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0