Fashion

Ibland går det otroligt snabbt att få på barn kläderna, det gäller bara att ha rätt målbild. Om målbilden är att svisha fram i rutchkanorna på ett stort lekpalats, då går det med blixtens hastighet. Dosi både valde kläder och tog på dem själv idag och resultatet blev som något ur sex and the city, leopardtights, kjol, tröja och lila hello kitty-linne med silverglittertext. Hon såg otroligt cool ut och skulle ha platsat i vilken dagens outfit-blogg som helst, det enda som saknades var rätt repliker så jag lärde henne säga: Jag äääääälskar fashion.
-Men vad betyder det? ville hon veta.
-Det betyder ungefär "Jag älskar mode".
-Hmmm, men jag älskar MOR, sa hon lite oförstående.
Det gör säkert Nathalie Shuterman med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0